۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

عرض پوزش

با سلام خدمت تمام عزیزان

ببخشید که مدتی است به دلایلی وقت نمی کنم وبلاگ را آپدیت کنم.

ضمنا از دوستانی که نظر دادند ممنونم که اشتباه بنده را متذکر شدند . لینک تم حضرت امام زمان ( عج ) تصحیح شد و من از تمامی عزیزان به خاطر این اشتباه عذر خواهی می کنم .

امیدوارم بازهم مرا یاری نمایید .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:03 http://nokia70.blogfa.com

با سلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ من هم سر بزن ونظر بده

نادر شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:06 http://nader4583@yahoo.com

باسلام و آرزوی قبولی طاعات ،
برادر عزیز متاسفانه لینک تم حضرت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصلاح نشده است.
ازآنجایی که تم امام زمان و امام رضا برای نوکیاهای سری ۶۰ خیلی کم است ، حقیر دوباره دانلود کردم اما کمافی السابق همان تم Blue Jean است.
لطفا فقط به احترام این نام مبارک یا لینک را بصورت جدی اصلاح فرمایید یا این تم را حذف کنید.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد