۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

محرم ۳

محرم آمد و عیدم عزا شد              حسینم راهی کرببلا شد

سلام علیکم

دوستان اگر به آرشیو مطالب وبلاگ نگاه کنید اولین مطلب محرم ۱ است و این یعنی به حول و قوه الهی وبلاگ ۱۴ معصوم یک ساله شد آن هم با فرا رسیدن محرم الحرام . ایام عزا را تسلیت میگویم و امیدوارم همه ما در محشر مورد عنایت امام حسین (ع) قرار گیریم .

 

روش نصب برنامه و بازی

سلام علیرضا جان

ممنونم از اینکه به وبلاگ من سر زدی .

در مورد برنامه ای که گفتی راستش من تا حالا به چنین مشکلی بر نخوردم اما احتمالاْ این بازی یک بازی آنلاین است در غیر این صورت دو احتمال دیگر وجود دارد یکی اینکه اینستالر برنامه خراب است و دوم اینکه این یک بازی پولی است یعنی شما باید با اتصال به اینترنت هزینه آنرا بپردازید البته این در کشور ما امکان پذیر نیست .

اما به طور کلی نصب برنامه روی گوشی های سونی اریکسون بسیار راحت است :

  1. برنامه را از طریق کامپیوتر به داخل پوشه other (دیگر ) انتقال دهید .
  2. موبایل را از کامپیوتر جدا نمایید و داخل همان پوشه شوید .
  3. بر روی برنامه بروید و install (نصب کردن) را انتخاب کنید .
  4. حال اگر برنامه سالم باشد از شما درخواست میکند یکی از پوشه های بازی یا برنامه را انتخاب کنید تا برنامه در آن نصب شود .
  5. سپس برنامه به طور خودکار نصب میشود .

ضمناً اگر روی برنامه رفتید و در option (بیشتر) گزینه install (نصب کردن) را ندیدید بدانید که این برنامه قابل نصب روی گوشی شما نیست .