۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

اعتراض به عزیزان بازدیدکننده !!!!

با عرض سلام مجدد

دوستان گرامی خیلی از دستتون دلخورم !!!  هر وقت میام میبینم کلی نفر وبلاگو دیدن اما دریغ از یک نظر که بدن !!!

به خدا برا این نمیگم که آمار وبلاگم بره بالا یا این که فکر کنید برای چهارتا نظر این همه وقتمو تلف میکنم فقط از این باب میخوام نظر بدین که دوست دارم بازتاب کارم رو بدونم که آیا شما راضی هستید یا نه ؟ یا اینکه از چه بخشی خوشتون میاد از چه بخشی بدتون میاد ؟

به هر حال من از اونایی نیستم که میگن یا نظر بدین یا وبلاگو تعطیل میکنم ؛ من این وبلاگو برای رضای خدا و شادی دل امام زمان تشکیل دادم و انشاالله تا وقتی خدا توان بده ادامه میدم.

در پناه خداوند مهربان باشید

التماس دعا

نظرات 7 + ارسال نظر
شمیم یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:08 http://shamim-26.blogsky.com

سلام
من تازه با اینجا آشنا شدم .فوق العاده است . یکی دوتایی دانلود کردم ولی همش نصفه نیمه است چرا؟
در ضمن اگه میشه کاری کن هر لینک تو یه صفحه جدا باز بشه که ما با این سرعت پایین اینترنتمون بتونیم چند تا شو با هم باز کنیم . خسته نباشی آقا سعید .دستتم در دنکنه .زیادی هم عصبانی نشو

شمیم یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:10 http://shamim-26.blogsky.com

ببخشید دوباره مزاحم شدم .البته میدونم مراحمم.
ظاهرا عضو پزشن گیگ هستی میشه یه دعوتنامه به من هم بدی .ممنون میشم .

kurt یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:42

من تازه تو این مکان مذهبی اومدم.
جای خوبی بود دمت گرم.
یه نظر دارم برنامه هارو یکم متفاوت کن.
با تشکر dj.a.mostafa

محب العباس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:40 http://hob.blogfa.com

آقا دستت درد نکنه

خیلی خوب بود امیدوارم اجرکم الی الله

رضا ازبوشهر دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:17

با امید قبولی طاعات وعبادات انشاا.. که عاقبت به خیر بشی.

سعید سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:32

سلام خسته نباشید و خدا یار و نگهدارتان من تمام نرم افزارها رو دانلود کردم واستفاده میکنم اجرکم عندالله خیلی عالیه و منتظر جدیدتر هاشون مثل قران با تفاسیر مختلف و یا همراه با صدای قاری هستم باز هم ممنون

hamid پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:37

char ta nohe ghashang bezar beja in hame mataleb

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد