۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

زمزمه های آشتی

نمی دانیم با ما فرزندان ناسپاس و غفلت زده چه می کنی، اما این را می دانیم که تو خلیفه خدا و مظهر او هستی، شما معدن رحمت و نهایت بردباری و گذشتی، شما ریشه کَرم و محبتی، خداوند با شما همه غم ها را برطرف وهمه سختی ها را آسان می کند. شیوه شما احسان و نیکی و رسم شما کَرم و بزرگواری است. شما اصل و ریشه همه خوبی ها و کمالاتی. شما پدر بسیار مهربانتر از مادری. هرچند ما فرزندان خوب وشایسته ای برای شما نبودیم و انتظارات شما را برآورده نکردیم و شما را نافرمانی و اذیت کردیم.

اما فرزندان هرچند بد و ناشایست باشند، والدین آنها را طرد نمی کنندو محبت به فرزندان و دلسوزی برای آنها و امید به صلاحشان در والدین از بین نمی رود. والدین معمولی و دنیایی ما هرچند که کارهای ما زشت و ناپسند باشد، باز هم مارا پناه می دهند و از حمایت های مادی و معنوی شان مارا محروم نمی کنند، چه رسد به شما که مهربانی و عاطفه ات نسبت به ما بسیار بیشتر و بالاتر از مهربانی آن ها نسبت به ماست. شما با وجود این همه آزاری که از ما دیدی و می بینی، همیشه برای ما دعا می کنی و بلاها و مصایب بزرگی را از ما رفع کرده و می کنی. شما حتی آن موقع که از کوتاهی ها و بی همتی های ما گله می کنی، باز پیش از شکایتت مارا دعا می کنی و چنین می فرمایی:

اگر شیعیان ما که خداوند در اطاعتش آنها را یاری دهد در وفای پیمانی که از ایشان گرفته شده مصمم و جدی باشند نعمت لقای ما از آنان به تاخیر نمی افتد.

شما هرگز آغوش گرم و شیرینت را به روی ما نمی بندی، هرچند از ما جفا و نامهربانی می بینی. شما برخلاف ما که غمخوار شما نیستیم و در شادیهایمان به یادت نیستیم، در غم های ما غمگین هستی و از آسایش و شادی ما، خوشحال می شوی.

ای امام عزیز! مهدی جان! ای مهربان تر از مادر! ای معدن کَرم و رحمت! دیر فهمی و کودنی و غفلت مارا بر ما ببخش و مارا حلال کن. شما از خود ما و از رگ گردن به ما نزدیک تری، شب و روز ما، و پنهان و آشکار ما همه در محضر شماست. شما از دل همه ما آگاهی و خوب می دانی که گناهان و بی توجهی ها و جفاهای ما از سر دشمنی و لجاجت با شما و از روی قصد و عمد نیست، بلکه از سر نا آگاهی و غفلت ماست. به خدا قسم که هیچ یک از ما دوست نداریم قلب مبارک شما را به درد بیاوریم و بشکنیم و خاطر عزیزت را آزرده کنیم. شما خود به فریاد ما برس و این فرزندان ضعیف و ناتوانت را کمک کن. کمک کن که به عشق شما دل های مرده و بی فروغ ما زنده و نورانی شود. شما محبوب ترین خلق در نزد خدایی، از او بخواه که دل های ما را به یاد خودش زنده کند. چرا که میزان انسانیت و حیات انسانی یاد حقیقی خداست.

برگرفته از کتاب آشتی با امام زمان(عج)

نظرات 3 + ارسال نظر
oko.ir شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:48 http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

بنده خدا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:59

دمت گرم ان شا الله به کمک آقا امام زمان(عج) همچنان ادامه بدی دستت درد نکنه
راستی اگه کمک میخای ما هستیم
یاعلی

محمد شهری یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 http://iranbestsite.blogfa.com

با سلام و عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع)

وبلاگتون جالب و ارزشمنده و امیدوارم که همواره موفق و موید و در راه راست باشید . بنده مدیر لینک باکس ایرانیان هستم . این لینک باکس به منظور ارائه خدمت به سایتها و وبلاگهای ارزشی و مفید طراحی و آماده شده. ضمناً با این لینک باکس میتونید آمار بازدیدهاتون رو افزایش بدید و لسیتی از سایتها و وبلاگهای مفید و ارزشی رو همواره تو وبلاگتون داشته باشید. در صورتی که مایل به اظافه شدن لینک خود به این لینک باکس باشید ابتدا کد لینک باکس رو از آدرس زیر دریافت کنید و به وبلاگتون اضافه کنید و سپس به بنده هم اطلاع بدید تا لینک شما رو اضافه کنم .
لینک باکس ایرانیان : http://iranbestsite.blogfa.com
با تشکر و احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد