۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

روش نصب برنامه و بازی

سلام علیرضا جان

ممنونم از اینکه به وبلاگ من سر زدی .

در مورد برنامه ای که گفتی راستش من تا حالا به چنین مشکلی بر نخوردم اما احتمالاْ این بازی یک بازی آنلاین است در غیر این صورت دو احتمال دیگر وجود دارد یکی اینکه اینستالر برنامه خراب است و دوم اینکه این یک بازی پولی است یعنی شما باید با اتصال به اینترنت هزینه آنرا بپردازید البته این در کشور ما امکان پذیر نیست .

اما به طور کلی نصب برنامه روی گوشی های سونی اریکسون بسیار راحت است :

  1. برنامه را از طریق کامپیوتر به داخل پوشه other (دیگر ) انتقال دهید .
  2. موبایل را از کامپیوتر جدا نمایید و داخل همان پوشه شوید .
  3. بر روی برنامه بروید و install (نصب کردن) را انتخاب کنید .
  4. حال اگر برنامه سالم باشد از شما درخواست میکند یکی از پوشه های بازی یا برنامه را انتخاب کنید تا برنامه در آن نصب شود .
  5. سپس برنامه به طور خودکار نصب میشود .

ضمناً اگر روی برنامه رفتید و در option (بیشتر) گزینه install (نصب کردن) را ندیدید بدانید که این برنامه قابل نصب روی گوشی شما نیست .

نظرات 1 + ارسال نظر
م . پ یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 http://sms4u.parsiblog.com

سلام
از اینکه یه وبلاگ خوب و مذهبی و مفید رو مجدّانه اداره می کنی ازت تشکر میکنم.
------------------------------------
هیچ می دونستی منم به نوعی همکارتم! قبول نداری به وبلاگم سری بزن!!
-----------------------------------------
مصرّانه ازت تقاضای تبادل لینک دارم!
دوست دارم برای لینکم بنویسی:
اس ام اس های مثبت
بعد داخل پرانتز بنویسی!:
یه عالمه پیامک زیبا، جذاب و البته مثبت
-----------------------------
منم در اولین فرصت وبلاگتو لینک میکنم، ان شاء الله ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد