۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

پاسخنامه

سلام علیکم

متشکرم از دوستانی که نظر دادند .

در مورد مشکل آقا مهدی باید عرض کنم من خودم در حال حاضر از این برنامه ( بلال ) در گوشی خود (‌ sony ericsson k800i ) بدون هیچ مشکلی استفاده میکنم ؛ اما ناسازگاری برخی برنامه ها با برخی گوشی ها امری طبیعی است و برای من هم بارها اتفاق افتاده است . به هر حال متاسفانه از دست من بیش از این ساخته نیست امیدوارم که بتوانم جبران کنم .

و اما در مورد نظر خانم شمیم باید عرض کنم من از نرم افزار winrar استفاده میکنم و اگر نیاز داشتید میتوانم برای دانلود قرار دهم .

و در آخر از تمام دوستان التماس دعا دارم .

یا حق !

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:52

خدا قلبتون رو روز به روز نورانی تر بگرداند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد