۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

برنامه تقویم فارسی سال ۱۳۸۶

این برنامه با فرمت jar است و در بیشتر گوشی ها اجرا می شود . ( نوکیا و سونی اریکسون )

لینک دانلود مستقیم :

http://masoum.persiangig.com/theme/nokia/Taghvim.jar

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:05 http://pepsiman.blogfa.com

دکتر شریعتی میگه وقتی نمیتونی فریاد بزنی ناله نکن!!خاموش باش قرن ها نالیدن به کجا انجامید؟؟ تو محکومیالهی ، تا شادی بشناختم می گفتم شادم ، نمی دانستم که در این راه بر بادم . الهی ، یافت تو آرزوی ماست ، دریافت تو نه به بازوی ماست . الهی ، سیل بر بالا و من بر هامونم ، همدرد من داند که من چونم . الهی ، آن کس که تو را دید ، کردی تو او را ناپدید . سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد و آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد به زندگی کردن تا شاهد مرگ آرزوهای خودت باشی
موفق باشی .... با تبادی لینک موافقی ... به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد