۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

۱۴ معصوم (وبلاگ موبایل مذهبی)

شما میتوانید کلیپ و تم و سایر مواردی را که نیازمندید در بخش نظردهی بیان کنید تا ما در آنها را ارائه دهیم.(البته در حد توان)

دو مداحی از حاج محمود کریمی

سلام به همه دوستان و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه.

این دو کلیپ صوتی زیبا و کوتاه به مناسبت فاطمیه از حاج محمود کریمی است.

لینک های دانلود‌ :

سلام بابا بی جوابه

یه گل یاس شکسته

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:17

سلام. به همه دوستان و زحمت کشان.
احتراما دعایی که به عنوان پیشانی سایت گذاشتید . دعای عظم البلاء‌ از لحاظ متنی اشتباه است. انشاء الله که درست شود.
الهی عظم البلاء‌ و انکشف الغطء ..

مهرداد محمدی سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:05

سلام آقا سعید دست ما رو هم بگیر

حسین شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:04

واقعا که خیلی مزخرفه اصلا به درد هیچی نمیخوره من حتی یک اهنگ از محمود کریمی هم نتونستم دان لود کنم وبلاکتون ایراد داره باید یه کاری بکنین که بشه راحتر اهنگ دان لود کرد

حسین شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:23

میشه ازتون خواهش کنم که آهنگ کامل سلام بابا بی جوابه رو بذارین که من بتونم راحت تر دان لود کنم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ازتون ممنون میشم عجرتون با امام زمان

محموداحمدی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:10 http://amiralmomenin.blogfa.com

خیلی جالب بود.
اجرکم عندالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد